Velkommen til Have A Coffee & 15% intro rabat til Aabenraa Erhvervsforenings medlemmer

Drikker I kaffe på jeres arbejdsplads? Selvfølgelig gør i det… men drikker i god kaffe? 🙂

Læs om hvad Have A Coffee kan tilbyde din/jeres arbejdsplads. Vi er så sikre på at i bliver begejstret for vores kaffe, at alle nye erhvervskunder får 15% rabat på den første bestilling og gratis fragt!

Hvorfor Have A Coffee?

·         Udelukkende Direct-Trade

·         100% Arabica (Aldrig blends el. Robusta)

·         Kontrolleret oprindelse med +250 mikro-plantager som leverandører

·         Dyrket uden brug af sprøjtemidler og pesticider

·         Mikro-plantager (Max 300-1600 kg om året)

·         Single-Estate/Single-lot (Kaffe fra samme bonde, mark og høst)

·         Eget risteri, som kun rister i små partier på 5-10 kg. ad gangen

·         Egne kaffejægere, cuppere & kontor i Brasilien

·         Danmarks eneste Cup of Excellence leverandør

Hvem er Have A Coffee?

Have A Coffee er en veletableret kaffe virksomhed med eget risteri og har eksisteret i Danmark, siden 2014. Vi ligger på gågaden i Aabenraa, men har hovedkontor i Rio de Janeiro, Brasilien og en lille kaffe café oppe i Espirito Santos bjergene. Vi køber direkte fra +250 kaffebønder (Direct-Trade) og mikro-plantagerne og springer dermed alle mellemled over. Alt vores kaffe dyrkes som BIO kaffe, dvs. uden brug af sprøjtemidler og pesticider. Det er vores garanti for kvalitet og dermed støtter vi de små mikro-plantager i Brasilien, så de kan nørde endnu mere med det som de, vi og I elsker, nemlig kaffe.

Vores kaffe består udelukkende af Cup of Excellence kaffe (herunder kaldet specialty coffee), som er betegnelsen for den bedste kaffe i verden, som bliver officielt bedømt af en SCA jury med point (fra 83 point og op er det specialty kaffe). Alt vores kaffe/udvalgte bønner sælges eksklusivt hos os.

Sammen med første ordre vil i modtage en A4 holder og en A4 beskrivelse dertil af månedens kaffe, så alle hver måned kan læse om kaffen og dykke dybere i informationerne om den kaffe de drikker – Fordi kaffe er ikke bare kaffe og livet ER for kort til dårlig kaffe 🙂

Vi glæder os til at byde jer velkommen som erhvervskunde og ser frem til at kunne servere god kaffe for jer i lang tid fremover.

Vores betingelser for at opnå de 15% rabat er:

En bestilling er på minimum 3 kg pr. måned (ingen binding)
Det er månedens kaffe i modtager hver måned (læs om denne månedens kaffe her)
Alle poser er pakket i 1 kg poser med ventil.
Leveringsadresse skal være i Danmark (Gratis levering af den første forsendelse).
Tilbuddet gælder kun for nye erhvervskunder hos Have A Coffee og er kun gældende for den første ordre/levering.
Bestilling og modtagelse af første ordre skal være inden den 1. august 2018.
Priser? (Intro rabatten fratrækkes nedenstående priser første gang)

Alle priser er ekskl. moms og er baseret på total bestilling pr. ordre. Alle priser er pr. 1 kg.

Hvordan gør du/i?

Send e-mail til kontakt@haveacoffee.dk med den relevante information (Firmanavn, adresse, kontaktperson, telefon, e-mail, CVR. nr osv.) og jeres første bestilling og husk at angive om det skal være hele bønner eller friskt formalet kaffe (filter, bodum eller super fint malet).
Begynd at glæde jer, der kommer snart rigtigt god kaffe ind ad døren.

Mangler i en ny kaffemaskine eller kaffeanlæg? Så kan vi også tilbyde gode B2B priser og ditto vilkår på leje og leasing af udstyr.

2018-05-17T14:19:56+00:00