Bo Michelsen2018-03-07T09:05:13+00:00

Postnr./by: 6270 Tønder
E-mail: mail@bomichelsen.dk
Hjemmeside: http://www.bomichelsen.dk/om-os.185.aspx

Siden etablering af Bo Michelsen A/S i 1975 har vi drevet en solid entreprenørvirksomhed forankret omkring vores egenproduktion inden for beton- og murerarbejder. Gennem naturlig og organisk udvikling betragtes BM i dag som en mellemstor entreprenørvirksomhed, der er lokalt forankret i Syddanmark med kontorer i Tønder og Haderslev samt lagerfaciliteter i Toftlund. Vi løser i dag et stort antal opgaver inden for såvel små som store fagentrepriser, hovedentrepriser og totalentrepriser. Hos BM er vores vision at vi vil være den foretrukne entreprenør, når der skal udføres kvalitetsbyggeri i et tillidsfuldt samarbejde. Vi vil være i front med den teknologiske udvikling samt være den mest eftertragtede arbejdsplads i byggebranchen. Med afsæt i vores vision driver vi en kvalitetsorienteret entreprenørvirksomhed i et tillidsfuldt samarbejde. Med mere end 40 års positiv drift hos BM anses vi som en stabil og troværdig entreprenør.

Detajler

Kategorier: