Arkitekterne Blaavand & Hansson A/S2018-08-08T08:54:16+00:00

Telefon: 70207080
E-mail: ark@blaavand-hansson.dk
Hjemmeside: http://blaavand-hansson.dk/

Arkitekterne Blaavand & Hansson A/S er et moderne og innovativ arkitektfirma med en lang historie og en bred vifte af spændende projekter, spredt over hele landet. Vi har på vores tegnestue samlet de helt rigtige ekspertiser og kompetencer, og dækker alle arkitektydelser lige fra design, skitseforslag, visualiseringer, detailprojektering, til udbud, byggeledelse og fagtilsyn, økonomi og tidsstyring.

Som arkitekter er det vores målsætning at form, funktion, bæ­redygtighed og økonomi går op i en højere enhed. Vi ønsker at skabe spændende og velfungerende miljøer hvor mennesker trives, hvad enten det er hjemme eller på jobbet.

Vi ønsker at skabe rammer der bygger på moderne arkitektur med rødder i de nordiske traditioner, og som kan være med til at udfordre vores måde at tænke på, og som kan inspirere og udvikle os som mennesker.

Det er vigtigt for os at skabe ”fremtidssikre” og velfunge­rende bygninger, f.eks. gennem fleksibel indretning, anvendelse af gode og ærlige materialer samt en innovativ, og sikker arkitektur, så vores bygninger fremstår smukke og tidsløse, og samtidig kan opfylde brugers behov mange år frem.