Medlem til medlem2018-02-14T10:30:54+00:00

Medlem til medlem

Medlem til medlem tilbud

Julekoncert med Jette Torp på Stampenborg

Julekoncert med Jette Torp inkl. 3-rettes menu Julekoncert med Jette Torp incl. 3 retters menu, 24.11. 2018 kl. 18.30 Inviter dine medarbejdere eller forretningspartnere på årets tæt-på julekoncert med Jette Torp, Jan Kaspersen og Live Johansson på Stampenborg. Julekoncerten 2018 med Jette Torp, Jan Kaspersen og [...]

‘Medlem til medlem’ service

Har du et arrangement, et budskab, information eller et tilbud som du mener andre medlemsvirksomheder bør vide noget om eller kan få udbytte af, så har du mulighed for at synliggøre det her under vores ‘Medlem til medlem’ nyhedskanal og dermed aktivt bruge erhvervsforeningens medlemsnetværk.

Hvordan fungerer nyheder
‘Medlem til medlem’?

Når der er nyheder ‘Medlem til medlem’ modtager alle tilmeldte medlemsvirksomheder en mail fra Aabenraa Erhvervsforening med information herom samt et link til nyheden. Således har du mulighed for at være opdateret om de nyeste muligheder ‘Medlem til medlem’ samt netværke, synliggøre og markedsføre din egen virksomhed overfor de øvrige medlemmer. Informationen er synlig under ‘Medlem til medlem’.

Alle medlem til medlem nyheder fjernes enten ved udløbsdato af tilbud/arrangement eller efter en måned for at sikre at tilbuddene altid er aktuelle.

Tilmeld dig Medlem til medlem nyheder

Er du tilmeldt, men ønsker ikke længere at modtage nyheder ‘Medlem til medlem’ kan du framelde dig ved at sende en mail til Trine Søgaard Knudsen. Du kan stadig modtage nyhedsbreve fra Aabenraa Erhvervsforening selvom du ikke længere modtager ‘Medlem til medlem’ nyheder.

Sådan gør du

Send en mail til Trine Søgaard Knudsen med det tilbud, som du ønsker at få lagt ind. Ønsker du et link i teksten til et dokument skal dokumentet være i pdf format. Ønsker du at information slettes efter et bestemt tidsrum kan du oplyse det i mailen. Vi anbefaler at være i god tid.

Trine Søgaard Knudsen
Digital Kommunikationskonsulent