Hank op i din kollega og kom gratis i form til Aabenraa Bjergmarathon

Motionsevents er en oplagt begivenhed for virksomheder til at dyrke medarbejderplejen og lufte firmatrøjerne.

En af årets store motionsbegivenheder i Sønderjylland er Aabenraa Bjergmarathon lørdag den 23. juni. Den sønderjyske løbefest får hvert år tusindvis af kolleger til at trække i løbetøjet og dyste mod hinanden og andre virksomheders medarbejderhold i Aabenraas flotte bakker og skove.

Men måske kniber det motivationen? Eller med at finde en træningsmakker? Eller måske er du i tvivl, om løb overhovedet er noget for dig?

Aabenraa Bjergmarathon vil gerne gøre det nemt for dig, dine kolleger og dine medarbejdere at tage beslutningen om at deltage som firmahold. Derfor har Aabenraa Bjergmarathon udviklet to tilbud, der er særligt egnede til virksomheder og kolleger:

• Aabenraa Bjergmarathon tilbyder igen i år en 5 km walk-rute. Den henvender sig til alle, der ønsker at deltage i motionsfesten, men som også ønsker at dyrke det sociale samvær, mens de går ruten.
  • Hver mandag aften fra den 26. marts stiller den lokale idrætsforening AaIG dygtige løbeinstruktører til rådighed for gratis fortræning for motionister på alle niveauer. Løberne inddeles i forskellige niveau- og tempohold, hvorefter der løbetrænes i den flotte Hjelm Skov i Aabenraa og på selv Bjergmarathon-ruten.

Fortræningen er en oplagt mulighed for kolleger til at have det sjovt sammen og komme i form til Aabenraa Bjergmarathon.

Mødestedet er Aabenraa Stadion på Vestvejen mandage klokken 18.30. Fortræningen er gratis og kræver ikke tilmelding. Man dukker bare op.

Læs mere på www.bjergmarathon.dk, hvor du allerede nu kan tilmelde dig en af de mange forskellige ruter. Du kan også tilmelde dig Facebook-gruppen Fortræning – Aabenraa Bjergmarathon og følge med i aktuelle informationer om fortræning.

2018-04-11T14:35:04+00:00