Forårsarrangementer med Fam. Carstensens Tehandel

05/03  – Kl. 18:30                        Rom smagning                                                         Pris kr. 200,-

Vi får besøg af Michael fra Kældermester, der tager os igennem rommens historier frem til i dag, alt i mens vi smager de forskellige typer af rom. Her er rig mulighed for at smage og får stillet sin nysgerrighed.                                                                                       Servering: Rom

25/03  – Kl. 18:00                        Vin og mad hos Fru Geest                                   Pris kr. 400,-

Igen besøger vi Fru Geest der vil servere for- og hovedret samt lækker dessert, mens Solvej fra Fam. Carstensens Tehandel vil stå for vinen til samtlige retter. Sammen vil denne duo sørge for at mad og vin går op i en højere enhed og sikre jer en smagfuld oplevelse.                                                                               Servering: Vin, mad

Tilmelding og betaling kan ske enten i butikken på Storegade 17 eller på www.carstensens-tehandel.dk