Firebox – årets grilltilbehør i Danmark

Kære medlem af Aabenraa Erhvervsforening,

Den revolutionerende Firebox er et premium grilltilbehør, der gør din gas- eller kulgrill til en udendørs gourmet pizzaovn. Utrolig fleksibel og innovativ. Firebox kræver ca. 10 minutters opvarmning og vil tilberede din hjemmelavede pizza til perfektion i løbet af få minutter (3-5 min). Firebox er også velegnet til tilberedning af fisk, kød, grøntsager, brød, kager og meget mere. En stilfuld og funktionel tilføjelse til dit grillsortiment. Brug Firebox til enhver lejlighed, om det er festen i din have eller hos en ven!

Firebox er samlet og klar til brug, og kræver ingen montage. Det eneste krav er, at grilloverfalden på grillen er minimum 40 cm i bredden og 35 cm i dybden. Den rustfrie stålkonstruktion med nyttige sidebærehåndtag gør den nem at arbejde med. Firebox er den perfekte gave til dem, der har passion for udendørs madlavning og som elsker at grille med enten kul- eller gasgrill.

Testet på fx

•  Weber 57 cm kuglegrill (Kuglegrill 47 cm er for lille)
  • Weber Q3200
  • Charbroil 4400