Vil du sælge, købe eller afvikle et selskab?

firmamæglerne,  din diskrete partner gennem  hele processen

Book et møde med Pia og Bjarne uden beregning, få klarlagt hvad du kan få ud af enten at sælge eller købe en virksomhed og få helt styr på processen.

Pia Overgaard Jespersen og Bjarne Hansen har netop stiftet virksomheden firmamæglerne ApS, som hjælper virksomheder med rådgivning og gennemførelse af salg eller tilkøb af virksomheder.

Over 40 års erfaring

Tilsammen har vi over 40 års erfaring med at hjælpe store og små virksomheder med forretningsstrategi, salg og køb af virksomheder.

Pia har i 17 år drevet virksomheden tal-link ApS, som hjælper lokale virksomheder med regnskab og strategisk udvikling.

Bjarne har mange års erfaring som koncerndirektør i internationale koncerner, hvor han har været ansvarlig for salg, køb og integration af virksomheder.

Diskretion er i centrum

Gennem vores netværk har vi adgang til en lang række potentielle købere, som vi kan kontakte direkte. Så uanset om du ønsker at realisere din virksomhed, eller har et ønske om at vokse via opkøb, så sikrer vi at du får en diskret salgs- og købsproces, ligesom vi også deltager i dialogen med banken og andre kreditorer, hvis der er behov for det. firmamæglerne ApS hjælper til fra start til slut også når tingene ikke går så godt.

Pia Overgaard Jespersen på e-mail poj@tal-link.dk eller telefon 2984 7541