Indlæser Begivenheder

For medlemmer af Aabenraa Erhvervsforening.

Vil du gå eller løbe med til DHL Stafetten Sønderjylland, men kan du ikke samle et hold på 5 mand? Så fortvivl ej – vi finder dine løbe/gå-kammerater og dit nye netværk.

Aabenraa Erhvervsforening vil gerne bidrage til et stærkt netværk blandt virksomheder i kommunen. Derfor giver vi mindre virksomheder i Aabenraa kommune mulighed for at deltage på et DHL netværkshold. Aabenraa Erhvervsforening sørger for at sammensætte både løbe- og gåhold og du skal som virksomhed betale din andel pr. deltager og ellers bare kridte skoene til en aften i motionens og netværkets tegn.

Aftenen vil stå på stafetløb eller gåtur og fælles hygge i teltbyen, hvor du har mulighed for at netværke med andre virksomheder, kollegaer og deltagere i DHL stafetten. Vi har et telt med borde, hvor vi spiser aftensmad sammen i form af de madkasser og drikkevarer som udleveres.  Dertil vil der være nogle hyggelige indslag i form af lodtrækninger og sjove konkurrencer.

Programmet for aftenen:

• Kl. 17.00: Vi mødes ved vores telt (der vil være en pladsanvisning når du ankommer til stadion – find Aabenraa Erhvervsforening)
  • Kl. 18.00: Løbestafetten starter – løber 1 starter.
  • Kl. 18.45: Gå-ruten starter – alle går sammen.
  • Kl. 20.00: Spise-tid
  • Kl. 21.20: Festlig afslutning med fyrværkeri
.fusion-button.button-1 .fusion-button-text, .fusion-button.button-1 i {color:#ffffff;}.fusion-button.button-1 {border-width:2px;border-color:#ffffff;}.fusion-button.button-1 .fusion-button-icon-divider{border-color:#ffffff;}.fusion-button.button-1:hover .fusion-button-text, .fusion-button.button-1:hover i,.fusion-button.button-1:focus .fusion-button-text, .fusion-button.button-1:focus i,.fusion-button.button-1:active .fusion-button-text, .fusion-button.button-1:active{color:#ffffff;}.fusion-button.button-1:hover, .fusion-button.button-1:focus, .fusion-button.button-1:active{border-width:2px;border-color:#ffffff;}.fusion-button.button-1:hover .fusion-button-icon-divider, .fusion-button.button-1:hover .fusion-button-icon-divider, .fusion-button.button-1:active .fusion-button-icon-divider{border-color:#ffffff;}.fusion-button.button-1{width:auto;}Tilmelding Gå-hold
.fusion-button.button-2 .fusion-button-text, .fusion-button.button-2 i {color:#ffffff;}.fusion-button.button-2 {border-width:2px;border-color:#ffffff;}.fusion-button.button-2 .fusion-button-icon-divider{border-color:#ffffff;}.fusion-button.button-2:hover .fusion-button-text, .fusion-button.button-2:hover i,.fusion-button.button-2:focus .fusion-button-text, .fusion-button.button-2:focus i,.fusion-button.button-2:active .fusion-button-text, .fusion-button.button-2:active{color:#ffffff;}.fusion-button.button-2:hover, .fusion-button.button-2:focus, .fusion-button.button-2:active{border-width:2px;border-color:#ffffff;}.fusion-button.button-2:hover .fusion-button-icon-divider, .fusion-button.button-2:hover .fusion-button-icon-divider, .fusion-button.button-2:active .fusion-button-icon-divider{border-color:#ffffff;}.fusion-button.button-2{width:auto;}Tilmelding Løbe-hold

Tilmeldingsfrist fredag d. 9. august 2019.

Pris: 280 kr. pr. person ekskl. moms

Læs mere om DHL stafetten Sønderjylland

OBS! Har du problemer med at nå løbestarten kl. 18.00? Ingen stress – vi sammensætter holdet, så du løber senere. Bare noter i kommentarfeltet, hvornår du kan være på stadion.