Indlæser Begivenheder
Denne begivenhed er allerede afholdt.

Deltag i netværksgruppen, hvor der snakkes trivsel på arbejdspladsen. Her får du mulighed for at dele dine erfaringer, blive inspireret af andre virksomheder og eksperter og lære nogle konkrete værktøjer at kende, som kan hjælpe dig i arbejdet med trivsel i din virksomhed.

Tag hånd om trivsel – det skaber bonus på bundlinjen

Der er bred enighed om, at god trivsel medfører glade og produktive medarbejdere, som smitter positivt af på kundeoplevelsen og dermed en bedre forretning; MEN, hvorfor er det så, at så mange ikke trives på jobbet? Hvad er god trivsel? Hvordan kan vi spotte mistrivsel – og ikke mindst hvordan kan vi gøre noget ved det?

Kom og være med i ”trivsels –netværksgruppen” i Aabenraa. Her vil omdrejningspunktet for dialogen være at sætte spot på god trivsel.
Hvordan kan vi arbejde for at skabe mere trivsel i organisationen og forbedre det psykiske arbejdsmiljø. Det handler bl.a. om at forebygge og håndtere stress, mistrivsel, mobning og de sygemeldinger, der kan følge i kølvandet.

Netværksgruppen er åben for alle og alle typer medarbejdere.
Formålet er at videndele og få en god dialog om trivsel, så du kan fremme det på din arbejdsplads.

Mødet faciliteres af Ann Cathrine Lebech Hoe fra Cabi.

TILMELDING