Indlæser Begivenheder
Denne begivenhed er allerede afholdt.

Google kommer til Aabenraa; kom og få boostet dine digitale kompetencer gratis

Vil du lære mere om, hvordan du kan øge dit salg via sociale medier, eller hvordan du kommer øverst i søgeresultaterne på Google? Så kom med når Google Succes Online tager på tur rundt i Danmark og besøger Aabenraa d. 18.-19. september.

I hele to dage vil Google Succes Online’s 65 kvadratmeter mobile uddannelseslokale holde på Storetorv, hvor du gratis kan deltage i et hav af spændende uddannelseskurser i digitalisering, iværksætteri, online sikkerhed, finansiering og detailhandel.

Din digitale udvikling på dagsordenen

I samarbejde med en række stærke partnere og 11 andre kommuner sætter turen fokus på, hvordan lokale virksomheder får gode betingelser for at udnytte de muligheder, som er kommet med øget digitalisering.

Deltag gratis i inspirerende indlæg og workshops

Kom forbi Storetorv d. 18.-19. september hvor Google og lokale eksperter giver dig indsigt i digitale vækstværktøjer, mens Innovationsfonden, PwC og Vækstfonden giver vejledning omkring finansiering og eksekvering af dine vækstplaner.

Se programmet for Aabenraa her

Digitale kompetencer som omdrejningspunkt

Google Succes Online er et partnerdrevet initiativ af Google, som siden 2012 har afholdt kurser i hele Danmark og undervist mere end 60.000 i digitalisering. Nu tager Google Succes Online på tur rundt i Danmark og besøger Horsens, Thisted, Viborg, Holstebro, Fredericia, Aabenraa, Søndersø, Svendborg, Sorø, Holbæk, Helsingør.

For mere information om turen