Indlæser Begivenheder

For medlemmer af Aabenraa Erhvervsforening.

Generalforsamling

Deltag i Aabenraa Erhvervsforenings generalforsamling og få en hyggelig aften i selskab med erhvervslivet i Aabenraa Kommune. Der vil være rig mulighed for at netværke, høre om erhvervsforeningens aktiviteter og projekter og få et godt grin til foredraget ‘Humor som værktøj til arbejdsglæde’ – og forhåbentlig lidt inspiration med hjem til arbejdspladsen.

• kl. 17.00 Fyraftensnetværk
  • kl. 18.00 Generalforsamling (se indkaldelsen nedenfor)
  • kl. 18.45 Legatuddeling
  • kl. 19.00 Årets Virksomhed 2018
  • kl. 19.15 Middag (drikkevarer på egen regning)
  • kl. 20.15 Foredrag: ‘Humor som værktøj til arbejdsglæde’ med Karen-Marie Lillelund
  • kl. 21.15 Tak for i aften

Foredrag

Med sin smittende livsglæde og lattermildhed og sin evne til at formidle den har Karen-Marie Lillelund igennem mere end 15 år bragt både ny viden og eftertanke til sine tilhørere. Hun er to gange blevet kåret som Danmarks bedste foredragsholder af eventbureauet Confex og har modtaget prisen som ”Årets Erhvervskvinde i Nordjylland”.

Indkaldelse til generalforsamlingen

Tilmeldingsfrist: 31. januar kl. 10.00

No-Show fee på 250 kr. ved afbud på dagen.

5 gode grunde til at deltage på generalforsamlingen

1. Du møder dine med-medlemmer og kan bruge aftenen på at udbygge dit lokale netværk
  2. Du får en god aften med lækker mad og god underholdning af Karen-Marie Lillelund
  3. Du får en aktuel status på årets der er gået, samt et indblik i hvilke aktiviteter du skal have i kalenderen for 2019