Arrangementer2020-08-04T10:51:20+02:00

Brexit – how does it affect your employees?

Detaljer Dato: 20. januar 2021, kl. 09:30-11:00 Arrangør Dansk Erhverv & the British Embassy Sted Ved computeren Hvem er det for For alle. Det er gratis at deltage for medlemmer af Aabenraa Erhvervsforening, men der er et no show gebyr på 500 kr. Ved tilmelding indtastes koden Business2020.

Webinar: SMV’er: Gør bæredygtighed til forretning

Detaljer Dato: 21. januar 2021, kl. 16:00-17:30 Arrangør Dansk Erhverv og DJØF Sted Ved computeren Hvem er det for Primært for adm. direktører. Det er gratis at deltage for medlemmer af Aabenraa Erhvervsforening. Ved tilmelding indtastes koden Business2020.

Digital vækst 2021

Detaljer Dato: 21. januar, kl. 9:00-15:00 Arrangør Dansk Erhverv, Computerworld og Reach Media Sted Ved computeren Hvem er det for For alle virksomheder. Det er gratis at deltage for medlemmer af Aabenraa Erhvervsforening.

Webinar: Digitale iværksættere

Detaljer Dato: 28. januar 2021, kl. 08:30-10:00 Arrangør Dansk Erhverv Sted Ved computeren Hvem er det for For dig, der selv er iværksætter, eller dig, der gerne vil have mere innovation i din virksomhed. Det er gratis at deltage for medlemmer af Aabenraa Erhvervsforening, men der er et no show gebyr på 500 kr. Ved tilmelding indtastes koden Business2020.

Generalforsamling i Aabenraa Erhvervsforening

Detaljer Dato: 2. februar, kl. 15:00-16:00 Arrangør Aabenraa Erhvervsforening Sted Ved din computer Hvem er det for For medlemmer af Aabenraa Erhvervsforening Det er gratis at deltage