Dato: 19. august
Aabenraa Erhvervsforening
Aabenraa Stadion
Vestvejen 25 Aabenraa, 6200

For medlemmer af Aabenraa Erhvervsforening.

DHL Stafetten Sønderjylland

Vil du gå eller løbe med til DHL Stafetten Sønderjylland, men kan du ikke samle et hold på 5 mand? Så fortvivl ej – vi finder dine løbe/gå-kammerater og dit nye netværk.

Aabenraa Erhvervsforening vil gerne bidrage til et stærkt netværk blandt virksomheder i kommunen. Derfor giver vi mindre virksomheder i Aabenraa kommune mulighed for at deltage på et DHL netværkshold. Aabenraa Erhvervsforening sørger for at sammensætte både løbe- og gåhold og du skal som virksomhed betale din andel pr. deltager og ellers bare kridte skoene til en aften i motionens og netværkets tegn.

Aftenen vil stå på stafetløb eller gåtur og fælles hygge i teltbyen, hvor du har mulighed for at netværke med andre virksomheder, kollegaer og deltagere i DHL stafetten. Vi har et telt med borde, hvor vi spiser aftensmad sammen i form af de madkasser og drikkevarer som udleveres.  Dertil vil der være nogle hyggelige indslag i form af lodtrækninger og sjove konkurrencer.

Programmet for aftenen:

Kl. 17.00: Vi mødes ved vores telt (der vil være en pladsanvisning når du ankommer til stadion – find Aabenraa Erhvervsforening)
Kl. 18.00: Løbestafetten starter – løber 1 starter.
Kl. 18.45: Gå-ruten starter – alle går sammen.
Kl. 20.00: Spise-tid
Kl. 21.20: Festlig afslutning med fyrværkeri

Mulighed for tilmelding kommer her på siden i løbet af foråret 2020.