Årets Julegaveidé: Specialkaffe på abonnement til kaffenyderen

Årets Julegave Idé – Et gavekort på friskristet Specialty Kaffe fra Aabenraa’s nye kafferisteri, Have A Coffee.

Gavekortet giver modtageren 220 gr. friskristet brasiliansk specialty kaffe, i enten 3 måneder til kr. 237,60 – eller 6 måneder til kr. 477,60 ,- + moms(Begge inkl. gratis fragt i hele Danmark). Modtageren får et flot trykt gavekort, som vi enten kan sende direkte såfremt det ønskes, inkl. den første måneds kaffe, eller vi kan sende det til jer til videreforsendelse og senere aktivering. Det er mulighed for at skrive en personlig hilsen og sætte evt. firmastempel på, bag på gavekortet, som er dobbeltsidet.

Kaffen følger vores klub-del, dvs. en ny udsøgt kaffe, hver måned fra små micro-plantager i Brasilien. De dyrker primært hver især mellem 300 til 1600 kg pr. år, dvs. små eksklusive partier som har fået tildelt SCA cupping point. Al vores kaffe er single lots (samme mark) og bliver købt direkte hos bonden (direct-trade), hvorefter vi rister kaffen i Aabenraa i eget risteri. Vi rister kun i små portioner, for at sikre den bedste kvalitet. Herefter sender vi kaffen direkte ud til vores kunder.

Og hvilken kaffe-elsker vil ikke gerne have fornøjelsen af et gavekort, der giver mulighed for at smage en ny præmieret kaffe hver måned 🙂

Kontakt Janus hos Have A Coffee på 7199 1972 for at bestille eller høre nærmere.

2018-12-06T14:04:10+00:00